خرید از آدیداس و ارسال به ایران | Adidas

خرید از سایت آدیداس و ارسال به ایران | Adidasآدیداس (Adidas) یکی از برندهای ورزشی مشهور و برجسته در سطح جهانی است که در زمینه تولید و عرضه لباس‌ها، کفش‌ها و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. این برند آلمانی با بیش از شصت سال تجربه، توانسته است به عنوان یکی از برندهای برتر و مورد اعتماد در صنعت ورزشی شناخته شود. ادیداس با نماد سه خط آشنا و شناخته شده، با نمایندگی در سراسر جهان و همکاری با ورزشکاران معروف، توانسته است جایگاه بسیار محبوب و قدرتمندی در دنیای ورزش ایجاد کند.

 

 

خرید از سایت آدیداس و ارسال به ایران | Adidas

تاریخچه آدیداس:

آدیداس (Adidas) در سال 1949 توسط آدی داسلر (Adi Dassler) در آلمان تأسیس شد. نام این برند نیز از نام خلاق خودآفرین بنیانگذار آن، آدی داسلر، گرفته شده است. برند ادیداس از ابتدای تأسیس خود تمرکز خود را بر روی تولید کفش‌های ورزشی قرار داد و به زودی محبوبیت زیادی کسب کرد. در دهه 1960، ادیداس به عنوان تجهیزکننده رسمی تیم ملی آلمان در مسابقات جام جهانی FIFA انتخاب شد و این همکاری نقطه عطفی در رشد و توسعه برند بود.

خرید از سایت آدیداس و ارسال به ایران | Adidas

> خرید از آدیداس کانادا و آمریکا و تحویل در ایران

اگر به دنبال خرید محصولات اورجینال برند آدیداس (Adidas) می‌باشید، ازخارج این امکان را برای شما در ایران فراهم کرده است. از طریق ازخارج می‌توانید از سایت رسمی آدیداس و حتی از فروشگاه های حضوری و همیشه تخفیف دار (Adidas Outlet) محصولات اورجینال مورد نظر خود را خریداری و در ایران دریافت کنید. ازخارج امکان خرید محصولات اورجینال آدیداس با پایین ترین هزینه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در ادامه آموزش نحوه خرید از آدیداس و تحویل در ایران را شرح میدهیم.

 

خرید از وبسایت آدیداس آمریکا و آدیداس کانادا | Addidas.com

برای خرید از وبسایت آدیداس و تحویل کالای خود در ایران کافی است ابتدا به یکی از وبسایت های کانادا و یا آمریکا ازخارج وارد شوید. سپس کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق روش های ثبت سفارش به ما ارسال کنید. بعد از محاسبه دقیق هزینه ها پیش فاکتور برای شما صادر شده و میتوانید خرید خود را نهایی کنید. ازخارج در محاسبه هزینه ها کمترین هزینه های ممکن را به کالای شما اضافه میکند تا خرید شما علاوه بر اصل و با کیفیت بودن مقرون به صرفه نیز باشد. به سایت آدیداس  به آدرس Addidas.com مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید. دقت کنید که ریجن سایت (کشور) روی آدیداس کانادا و یا آمریکا باشد.

خرید از آدیداس آمریکا  | Addidas.com

خرید از فروشگاه های حضوری آدیداس (خرید از حراجی اوتلت آدیداس) و تحویل در ایران:

اگر به دنبال تخفیف های واقعی از آدیداس هستید و تا به حال آن را تجربه نکرده اید پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات اوتلت آدیداس است. در اوتلت آدیداس تمامی محصولات همواره در تخفیف است و تخفیف های مجزایی هم شامل آن ها میشود و باعث میشود که محصولات با کیفیت آدیداس را با ارزان ترین قیمت و حتی پایین تر از کالاهای مشابه داخلی تهیه کنید. با جستجوی این محصولات می‌توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و خریداری کنید. این روش به دلیل محدودیت در تنوع و تعداد محصولات ممکن است در مقایسه با  روش قبلی، کمی محدودیت داشته باشد.

برای مشاهده بخش مربوط به اوتلت ها ما را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

خرید از برند آدیداس از طریق محصولات موجود در فروشگاه‌ از خارج:

خرید از فروشگاه آدیداس ازخارج و تحویل در ایران:

روش سوم برای شما خرید از انبار آدیداس ازخارج در کانادا و ایران است که شامل کالاهایی است که توسط همکاران ما و اغلب در حراج های بزرگ خریداری شده اند و آماده ارسال به شما خریداران علاقه مند است. برای بازدید از کالاهای ادیداس موجود و دیدن قیمت محصولات آدیداس ما را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی با پشتیبانی آنلاین ما تماس بگیرید.

 

خرید از سایت آدیداس و ارسال به ایران | Adidas

ازخارج یک شروش خرید کالا از خارج از کشور و تحویل آن در ایران است. ما برای شما کالا را سفارش‌ داده، و پس از ارسال به ایران و انجام تمام مراحل گمرکی آن را درب منزل به شما تحویل میدهیم. فقط کافی است محصول مورد نظر خود را در سایت آدیداس را انتخاب و لینک آن را برای ما ارسال کرده یا از محصولات آدیداس که کارشناسان ما با توجه به محبوبیت و ترند روز دنیا در در سایت موجود کردند، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و ثبت سفارش کنید تا پس از خریداری آن، سفارش شما را درب منزل تحویل بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا